Subject: AS Go3 Baltics arvamus meediateenuste seaduse muutmise seaduse väljatöötamiskavatsusele
From: Ilona Müür <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>, "Karlo Funk" <[email-masked]>, "Siiri Pelisaar" <[email-masked]>
Cc: "Kristel Aarna" <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Jun 2024 14:39:11 +0300

Tere

Edastan AS Go3 Baltics arvamuse meediateenuste seaduse muutmise seaduse
väljatöötamiskavatsusele.

Lugupidamisega

Ilona

Müür

Jurist / Lawyer

TV3 Group

+372 56 221 222

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Peterburi tee 81, 13816 Tallinn

Käesolev e-kiri ja selle manused on konfidentsiaalsed ning mõeldud ainult
e-kirja saajale. E-kirjas sisalduvat teavet ei ole lubatud ilma saatja
loata edastada kolmandatele isikutele. Juhul, kui te olete saanud selle
kirja eksituse tõttu, siis palume teil teavitada sellest koheselt saatjat
ning kustutada e-kiri ja lisatud manused.

This e-mail and its contents are confidential and are for recipient’s use
only. The information in this e-mail may not be forwarded to third parties
without the permission of the sender. If you are not an intended recipient
of this email, please notify the sender immediately and delete this e-mail
and its attachments.